Vi informerer om at kontoret holder stengt i sommer fra 05. juli og frem til 05. august kl. 08:00.

Vennligst ta kontakt med egen høreapparat leverandør, lege eller legevakt ved behov.

Ønsker alle en riktig god sommer!

KONTAKT

Horten Øre Nese Hals

Apotekergata 16, 4. etg., 3187 Horten

Telefonnummer
33 04 70 50 

Beklageligvis er det meget stor pågang på telefonen vår, og det er tidvis vanskelig å komme igjennom.

Vennligst vær tålmodige så svarer vi så snart vi kan.

Videre er ventetiden på nyhenviste voksne økt til rundt 12 måneder som er frustrerende for alle involverte parter. Send oss, også her, helst en e-post hvis det er noe dere lurer på ift. dette. Raskere time kan ikke gis av vår sekretær over telefonen.

Ønsker du å endre time, bestille eller avbestille en time? Send oss gjerne en e-post til info@hortenonh.no

Mail besvares sporadisk i ferier og i høytider.  

For alle henvendelser per e-post. ang. time bes følgende opplysninger være vedlagt: telefonnummer, adresse, fødselsdato og hva timen gjelder.

Avbestilling er ikke godkjent uten vederlag før den er meldt inn til oss minimum 24 timer i forkant av planlagt time. 

Alle bes betale med kort eller Vipps. Kontant betaling aksepteres, men vi kan ikke garantere å kunne veksle da vi ikke har anledning til å holde en større kontaktbeholdning ved kontoret. 

Vennligst ta kontakt med egen lege eller legevakt ved akutte behov. 

Kontoret og telefonen holder generelt stengt ved: helligdager, Gro-dagen, påskeuken, 4 uker av juli og i romjulen.